Doprava zdarma nebo od 200Kč
Standartní doručení do 24h od odeslání
Transport těžkého a objemného zboží
Sledování stavu objednávky online
Přehled možností dopravy
Doručíme vám zboží kamkoli a kdykoli budete chtít. Bezpečně, rychle a levně.
OSOBNÍ ODBĚR
Zdarma na centrále v Českých Budějovicích
DORUČENÍ NA ADRESU
Běžné zásilky od 200 Kč se společností PPL
- Přeprava balíků do 31,5 kg v rámci České republiky
- Doručení v druhý pracovní den v rozmezí 8:00 – 18:00 hod.
- Pojištění zásilky do hodnoty 50 000 Kč v ceně přepravného
- Inkaso dobírky od příjemce pomocí platební karty nebo v hotovosti
- Sledování pohybu zásilek na www.ppl.cz
- Podrobnější informace najdete v obchodních podmínkách společnosti PPL zde
Objemné nebo paletové zásilky od 500 Kč
se společností TOPTRANS
- Naprostá většina zásilek je doručena určeným příjemcům mezi 9:00 a 14:00. K rozvozu používáme vozidla s nosností od 0,5 do 6 tun; na přání zákazníka můžeme zajistit i doručení vozidlem se speciální výbavou – elektrickým zdvihacím čelem.
- Rozvozoví řidiči jsou vybaveni odpovídající technikou pro složení zásilky z vozidla a následnou manipulací s ní.
- Každý řidič je vybaven mobilním terminálem, prostřednictvím kterého dochází k on-line sledování stavu zásilky.
- Všechny zásilky s hodnotou do 1 000 000 Kč včetně DPH jsou pojištěny na škody způsobené na zásilce během přepravy již v ceně přepravného. V případě zjištěného poškození nebo ztráty zásilky je příkazce (případně po zmocnění příjemce) oprávněn uplatnit reklamaci. Reklamaci uplatňuje u mateřského depa příkazce.
- Reklamaci je nutno uplatnit písemnou formou, pokud možno, v co nejkratší době. K reklamaci musí být připojen zápis o škodě a další doklady, ze kterých musí být zřejmý rozsah a finanční výše škody. Škodní událost bude prošetřena a výsledek reklamačního řízení bude oznámen písemnou formou reklamujícímu v co nejkratším termínu, nejpozději do 30 dnů.
- Náhrada škody není vymezena jako předmět daně dle §2 Zákona č. 235/2004 Sb. o DPH, a je uplatněna bez DPH.
- Podrobnejší informace najdete v zasilatelských podmínkách společnosti TOP TRANS zde
DORUČENÍ DO ZAHRANIČÍ
Individuálně naceňujeme dle objemu, země doručení, atd.
Dodací podmínky
Způsoby dodání
Eshop QUiCK UP! zajišťuje či zprostředkovává výše popsané způsoby dodání a dopravy.
Jednotlivé způsoby dopravy jsou nabízeny dle aktuální dostupnosti služeb a s ohledem na kapacitu a dojezdové možnosti. V případě zásahu vyšší moci či výpadku informačního systému QUiCK UP! nenese zodpovědnost za opožděné dodání zboží.
Ostatní podmínky
V případě vyzvednutí objednávky, jež byla uhrazena předem prostřednictvím internetu, se Kupující prokáže výpisem z bankovního účtu.
Při vyzvednutí objednávky uhrazené předem může eshop QUiCK UP! či jeho smluvní partner požadovat předložení identifikačního průkazu (OP nebo cestovní pas), a to za účelem předcházení vzniku škod a zamezení legalizace výnosů pocházející z trestné činnosti. Bez předložení některého z těchto dokladů může eshop QUiCK UP! či její smluvní partner odmítnout zboží vydat. Toto oprávnění vyplývá s ust. § 2900 občanského zákoníku, které stanoví povinnost prevence a obezřetnosti.
Zboží zakoupené kupujícím-právnickou osobou bude předáno pouze statutárnímu orgánu dané právnické osoby, či osobě, která se prokáže ověřenou plnou mocí, či osobě, která je uvedena jako „správce“ v profilu kupujícího na webové stránce www.quick-up.cz. Zboží zakoupené kupujícím-osobou samostatně výdělečně činnou bude předáno pouze po předložení platného identifikačního průkazu (OP či cestovní pas).
Nebude-li zboží předáno osobním odběrem na pobočce a je-li zboží zakoupeno kupujícím, který je v době okamžiku koupě plátce DPH, a je fakturováno s 0% sazbou DPH, pak musí být místem dodání adresa sídla či provozovny uvedená v obchodním, živnostenském či obdobném rejstříku.
Reklamace přepravy
Kupující je povinen bezprostředně při dodání překontrolovat spolu s dopravcem stav zásilky (počet balíků, neporušenost pásky s firemním logem, poškození krabice) podle přiloženého přepravního listu. Kupující je oprávněn odmítnout převzetí zásilky, která není ve shodě s kupní smlouvou tím, že zásilka je např. neúplná nebo poškozená. Pokud takto poškozenou zásilku Kupující od přepravce převezme, je nezbytné poškození popsat v předávacím protokolu přepravce.
Neúplnou nebo poškozenou zásilku je nutno neprodleně oznámit e-mailem na adresu eshop@quick-up.cz, sepsat s dopravcem škodní protokol a tento bez zbytečného odkladu zaslat, e-mailem, nebo poštou na eshop QUiCK UP! Dodatečná reklamace neúplnosti nebo vnějšího poškození zásilky nezbavuje Kupujícího práva věc reklamovat, dává však eshopu QUiCK UP! možnost prokázat, že se nejedná o rozpor s kupní smlouvou.